Kapten

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Ny blogg, nya möjligheter!

Av Morgan Pettersson - 31 oktober 2011 19:09

Eftersom jag har en så klok flickvän så har jag nu bytt bloggsida! Schystare funktioner, tydligare och så lite miljöombyte! Bara bra saker! Aja, i vilket fall sitter jag i Västerås hos Johannah och glor på tv! Har varit så jävla produktiv idag att det är lite läskigt! Spelat badminton (vem som gick hem med segern säger jag inte) och dessutom ätit sushi för första gången. Skaldjur är gott, rå lax är dock inte riktigt min sak, inte sjögräs heller för den delen. Dessutom lyckats köpa en ny vinterjacka på rea, jag kan om jag vill!


Du gör mig så lycklig

  



//Kapten

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morgan Pettersson - 3 november 2011 18:17

Att EU och euron är inne i en djup kris är det nog ingen som har missat. Grekland är kanske det tydligaste exemplet på hur djup den kapitalistiska krisen har blivit. Banker, storföretag och korrupta regeringar har spekulerat och lekt med folkets peng...

Av Morgan Pettersson - 2 november 2011 16:25

Igår bokade jag och finaste en weekend till Dublin! Ska bli så jävla underbart att få uppleva lite av Irland, speciellt med Johannah! Så i mitten av December bär det av. Äta gott, dricka gott och gå runt i en vacker stad, det blir riktigt bra det! Få...

Av Morgan Pettersson - 1 november 2011 11:05


Att spela badminton ger tydligen effekt på min kropp! Idag kan jag knappt öppna snusdosan själv, men det är nog ett bra tecken!   Blir troligen en väldigt lugn dag med tv och film. Har man tur tillåts man se lite fotboll på tv ikväll;) Men det är...

Presentation


Morgan, 20 år, social åsiktsmaskin som gillar det mesta i livet!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards